03 November 2011

- Kisah Hidup Aku 1 -

- 3 . 11 .2011 -

Dah lama rasanya aku x tulis blog n tinggalkan zaman blog.....Dulu jika ada masalah...blog la tempat aku meluahkan masalah yang aku hadapi....hari ni aku rasa nak kembali menulis blog setelah lama x meninggal kan blog...blog yg lama aku buang dan kini aku ingin memulakan blog yang baru...
Link
Sejak akhir2 ni banyak dugaan dan masalah yang aku hadapi dan terpaksa aku tanggung seorang diri...tiada teman di sisi tiada insan tersayang dan tiada sesiapa disisi.....hanya di mata mereka aku hanya berdrama....drama...drama.....tapi masyarakat di luar tidak tahu ape perasaan yang aku tanggung selama ini....biar la keadaan yang menentu kan....

Mulai Bulan 11 ni...biar la aku men BZ kan diri ini dengan kerja.....supaya dapat melupakan segala yang aku tanggung selama ini...aku berharap.....segala tangisan di gantikan dengan kegembiraan...biar la aku menjalani kehidupan aku seorang diri....tiada insan yg begitu aku sayangi...aku berharap dia bahagia dengan jalan pilihanya,....hmmmmm.....inilah kehidupan...kehidupan yang penuh dengan tangisan.....


No comments:

Post a Comment